sobota, 13 kwietnia 2013

Witam :)

Dzisiaj cały dzień spędziłam słuchając muzyki i grając na gitarze jednocześnie wdychając świeże powietrze. Czyli na podwórku :) Zajmowałam się przy okazji moim ukochanym psiaczkiem - Bibim, który cały ubrudził się błotkiem :)
Oto zdjęcie mego małego potworka :)

Nie mam bladego pojęcia dlaczego, uwielbiam czarno-białe zdjęcia :)
Wiosna nadchodzi i robi się cieplej, z czego chyba każdy się cieszy. Zima była bardzo długa, a zarazem uciążliwa.. Na szczęście, nie trzeba się nią martwić, gdyż wiosna zasiadła na tron i zmienia świat w mgnieniu oka :) A jaka u was była dzisiaj pogoda ? Bo w Białymstoku grzało słoneczko ♥ Powiem wam szczerze, że długo nie mogłam się doczekać tego widoku. Teraz zmykam, może obejrzę sobie jakiś ciekawy film :)
Do zobaczenia jutro.
Roxanne ♥

1 komentarz:

  1. śliczny piesek *__*
    u mnie też w okolicach Częstochowy grzało słońce ;) no ale potem była burza, ale ogólnie ładnie jak na 1 dzień prawdziwej wiosny <3
    http://alwaysfashionstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze ♥
Jednak na spam nie odpowiadam :)