sobota, 13 kwietnia 2013

Hej :)

Witam, jestem Roxanne.
Postanowiłam założyć tego bloga by podzielić się z wami moją pasją i całym moim światem - muzyką. Jestem wpatrzona w nią jak w lustro, zaskakuje mnie codziennie. Gram na gitarze klasycznej, piszę teksty piosenek oraz melodie do nich :) We wrześniu zabieram się za gitarę elektryczną, gdyż słucham "mocniejszej" muzyki :). Co by tu pisać ? Może po prostu, dowiecie się o mnie więcej czytając tego bloga :)
A tak na pożegnanie.. Goździki :p



Do zobaczenia niebawem.
Roxanne ♥

6 komentarzy:

  1. Ciekawie zapowiada się Twój blog. Przy okazji, wygląd przyciąga wzrok. Będę zaglądała częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląd bloga jest bardzo ładny i delikatny, mam nadzieję że kiedyś podzielisz się z nami jakąś swoją piosenkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście ♥
      Dziękuję za ciekawy pomysł, sama bym na to nie wpadła :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze ♥
Jednak na spam nie odpowiadam :)